dinsdag 8 maart 2016

Discipline.......?

Dinsdag 8 maart

Ik heb mezelf enkele disciplinaire maatregelen opgelegd, jaja was echt nodig!
Al maanden kom ik maar niet uit die energie-arme dip en dat is niet goed. Je belandt dan in zo'n vicieuze cirkel van moe en moe en moe zijn.
Dus vorige week toen ik bij de accupunctuur was gevraagd voor de bekende schop onder de kont.
Dit heeft tot het volgende geleid:
Tot elf 's ochtends mag ik op de pc en dan tot 14.00 niet.........
dit om mijn accu op te laden en omdat ik nogal Duits georiƫnteerd ben:
........punkt 14.00 uur!
En aangezien ik pas tussen 9.00 en 9.30 opsta is een beetje discipline hierbij wel nodig.
Ook het juiste gebruik van de energie-verdeler is belangrijk!

en ik heb gewoon voor 11.00 dit berichtje klaar
schouderklopje voor mezelf vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten