donderdag 4 april 2013

Blienders nog an toe!

Soms krijg je toch dingen met de post waarvan je denkt:
typisch geval van crosspost!
Gister had ik het over kippies en wat ligt er vandaag in de bus?
Juist opnieuw zakjes met zaad!
Heb het meteen voorgelegd aan de tuincommissie, want we doen hier niets op eigen houtje. Igor zit er wat verslagen bij en denkt:" Mijn hemel nog meer zaad" en ook Boeddha wil het allemaal liever niet zien. Logisch ook, want ik heb nog een hele bak met zaad wat nog de grond in moet buiten.

Het blijkt dat het ene zaad voor de kippetjes is!!!!
Jawel, want als je dit geeft: spiegeleitje-zaad dan gaan ze al meteen spiegeleieren leggen!
Opgestuurd door mijn jongste zusje [je weet wel die geen verstand van pc's heeft en in haar tuintje achter al jaren steenzaad heeft!]
Er zitten tevens 3 plakken scheefbloem in en dan wel de variant BAVARIA!!!!!!!
Nou weet ik uit ervaring dat als je teveel bavaria drinkt je aardig scheef gaat lopen en binnen de familie worden er dan nogal eens bloemen langs de weg geplukt.......



 




Ja dat zusje kent me al langer dan vandaag!
en om het gezond te houden een zakje RAKET-sla,
als ze maar niet verwacht dat mocht ik volgende maand langskomen dat ik spiegelei-slaade meeneem!

 
en ik kreeg nog een prachtig boekwerkje vol wijsheden!

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen je blog! Grappig die Igor en Boeddha! En nu nog meer bonen :-)
    Verrassing om zulke cadeautjes per post te krijgen!

    Succes, groet Berry

    BeantwoordenVerwijderen