dinsdag 9 april 2013

Dat was wel even bijkomen na dat grootse D-feest!, want je haalt je wel wat op de hals met zo'n weblogje. Eigenlijk zouden ze voor je aan zo'n logje begint je er een bijsluiter bij moeten leveren, waar alle consequenties in staan.
Gelukkig kan ik mijn inspiratie delen met de vele facetgedachten die mijn wereldje binnendwarrelen.
Zittend achter de geraniums
geniet ik van het zonnetje wat al vroeg verschijnt.
Nadat ik wat site's heb doorgelezen maar 'ns even de tuin in.
Ondanks het zonnetje is het toch wel wat fris, toch begint er steeds meer groei aan te komen.




Ook is het 1ste bemanningslid
van de terroristenbestrijding
aangeland in de tuin,
komt mooi uit! De framboos heeft
al aardig wat blad en zat vorig jaar onder de luis.





 
 
 
 
De aardbeien kregen wat mest en als het goed is komt er zo een zacht lentebuitje voor ze aan.





en er komt zowaar..........ja de natuur bereidt zich goed voor!!

Kippemuur en nee......
dat zijn geen kippe-eitjes wat je daar ziet!
Dat is mest van de aardbeien [ik hoor je al denken: Geven die dan mest?]

Maar ik heb wel het kippenhok besteld, word van de week hier gebracht en dan moeten we het nog monteren en nog 1x beitsen.







Verder is Igor nog druk in overleg hoe hij de bonen voor de forumwedstrijd moet leggen....





Igor vroeg: 
Of we niet konden wachten tot de kipjes er waren?
Als die eieren konden leggen, konden ze die bonen ook wel doen!!!!!!!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten