vrijdag 5 april 2013

Igor op zijn post!

Als je wat ouder wordt heb je af en toe gewoon wat steun nodig, je wordt wat kippig en stram en vaak ook geen zin meer alleen je boontjes te moeten doppen!
Want een echte dopper ben ik niet en niemand weet dat beter als Igor die al jaren het huis met mij deelt.Zeker in deze tijd is het onontbeerlijk een vaste steun te hebben, zeker als je van "de steun trekt" en dan zie je ineens die envelop:

Igor:
"Ja, hoor!
nu raak ik toch echt in de bonen!"
 "Nee, hé" roept Boeddha........
Ik wil het niet zien, niet zien!

Igor:
"Kievitsbonen! Dat zie je zo, maar hoe moet dat met die ouwe vrouw hier in huis? Zo snel is ze niet meer.......
Maar snel eerst aan het werk voor die vorige zaadzending."


Eerst die spiegeleieren maar verzorgen....
zo...onder een stolpje en dan als de kippies er zijn.....OPEN HAPPINESS!








Nou zo te zien hebben we nu ook al wat semi-plantenhangers klaar!









en nu nog dat BAVARIA-boeket een plaatsje geven!
 

 
KIEK NOU DAN! TRAYTJE PAST PRECIES IN HET KRATJE......
 
en dat IGOR nog meer kan............
dat zie je hier!

1 opmerking:

  1. fijn dat mijn zus nog steeds cretief is met bloemen en planten en andere artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen