vrijdag 15 maart 2013

Alweer vrijdag en half 3!
Hoe leuk kan het zijn of worden met 'n eigen weblog c.q. logboek als Gupperiaanse Jol-Kapiteinse.....
oftewel ik ben een: GJK! Nu kan ik daar nog vele afkortingen bij toevoegen, maar.......
ik moet bekennen dat mijn zusjes niet allemaal even goed in afkortingen zijn[eigenlijk gaat het dan om mijn jongste zusje hoor, voor ik in een of andere familieruzie terecht kom]
Maar goed......
Gisteravond nog even bezig geweest met de linkjes, want dat vond ik niet zo mooi en irritant als je iets leest en dan weer terug moet via het pijltje in de link-er bovenhoek van het scherm.
Omdat ik er zelf niet uitkwam heb ik heel frank en vrij mijn vraag neergelegd op het moestuinforum
waar ik ook lid van ben en jahoor...respons en uitleg via een printscreentje:

als je deze uitleg dus goed leest en op de details let......
zie je dat je deze kennis van zaken terugvind in de appelboom! en het vinkje!!!
Ik kan dan dus met verwondering kijken naar de "leidraden" en verbindingen in het leven.
 
netfruitbomen    .......nou eigenlijk [sorry Frank]  hangen er netjes in!
als het weer goed is morgen wordt hij nog netterder......
Ja, op die site kun je nog 'ns een boompje opzetten, en als het dan om de appelboom gaat er een lekker muziekje bij misschien iets voor een zussendag?
 
De jodebaardjes zijn inmiddels in Rotterdam aangekomen en ja...bij Rotterdam denk je dan toch aan de Oranjeboomstraat en het schip met de stuurhut van mijn vader waar ook altijd zo'n plantje stond en natuurlijk Conny, nee dan bedoel ik niet het oude vliegtuig wat hier in het Aviodrome staat, en ook niet  Conny Vink al hoort die er ook bij [maar dat vinden de kinderen denk alleen leuk], vanwege haar gedrag bij de bestuiving van de boom
maar  Conny Vonk  en natuurlijk het Oranjeboombier op de komende Koningsdag!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten