donderdag 21 maart 2013

Het is al laat weer.....


Tja, biertje drinken omdat de schone zoon jarig is en ik had hem zó graag tulpen uit Amsterdam gestuurd, niet alleen vanwege zijn verjaardag, maar ook omdat de lente  zou komen.
Maar helaas pindakaas de temperaturen laten nog even op zich wachten.En ook de tulpen dus in mijn tuin. 
Gelukkig bruiste wel het gerstennat in den bierpul. Dus proost mensen.....
op een warmer weertje dus!
 
Het was hier een drukke dag vol belastende zaken, maar proost alweer! Ik heb het karwei geklaard. 2 Dikke enveloppen vol financiele privacy zijn op de bus en nu hopen op "gratie" oftewel kwijtschelding.
 
Ook kreeg ik nog een telefoontje van mijn kleinste suske die mij ging vertellen dat ik mijn geraniums moest weggooien!?!? Want ik zat te vaak achter die dingen!!!! Nouja, zeg....
 
Wat denk ze wel niet! Ik heb notabene haar luiers nog gespoeld buitenboord in de Rijn en het meest hypocriete is wel dat ze zulke leuke BEGONIA'S heeft gekocht. Nou dat zijn echt "ouwe wijven" planten........ Maar ze is wel lief.........dus voor haar de songtekst van de link in de titel.
Sing a-long sister![en iedereen die dat ook wil!]


Stealers Wheel: Late again songtekst

Late again, when I get home you'll be waiting.
Still you know there ain't no use in you complaining.
I know that I can show some respect, especially when I'm wrong.
But when I get back I know you'll say, “You've been away too long.”
Ooooh, la-la-la, oooh...

I wonder why I stay when everybody's gone, yeah,
There's always something there, that keeps me hanging on.

Ooooh, la-la-la, oooh...

I wonder why I stay when everybody's gone away,
There's always something there, that keeps me hanging on.

I know that I can show some respect, especially when I'm wrong.
Late again, when I get home you'll be waiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten