woensdag 13 maart 2013

Lelystad 13 maart 2013

Laten we maar weer eens een poging wagen.......
Een nieuwe lente staat voor de boeg op mijn vaste stek op de Jol, het zonnetje schijnt lekker op het voordek maar achterop waar de wind staat wil je niet zitten.
De voorbereidingen voor het scheepstuintje achter zijn in volle gang, de bootsvrouw op pad gestuurd voor een potje salie en munt en de nieuwe aardbeistekken zijn al deels geplant in bakken en eentje in een creabea-hanger van volledige recyclespulletjes.
                               
De gaatjes in de fles kon met de perforator, alleen heb ik het touwtje niet echt met scheepsgebonden manier verbonden.
Zoals jullie zien is het gelukt een foto te plaatsen!
De aardbeisoorten die ik nu nieuw heb zijn Florence en Ostara, wat de oude waren geen idee! Die staan nu nog in een verhoogde moestuinbak en mogen weg vanwege ouderdom, zoals men dat ook wel doet met mijn generatie..........
Nee Gup zeg ik dan tegen mezelf:
niet zo genererend,hé!
Je hebt 4 schatten van kinderen, 4 wolken van kleinkinderen, 2 jofele broers en 3 humoristisch creatief aangelegde zussen [oke die broers en zussen zijn overgebleven uit mijn kind en jeugdtijd.
En.......vergeet de steun en toeverlaten van de schoon-kinders niet! Eigenlijk zou ik die dubbel moeten benoemen want dat steun en toeverlaten is natuurlijk wederkerig!

Om mijn jongste zusje een plezier te doen, want die heeft in haar tuin [die woont gewoon in een straat] steenzaad gezaaid en daar zit geen bloei in.........? Nou bij mij wel!
Een 3 kleurig viooltje en bijna op dezelfde plek als het crocusje vorig jaar.


Oja.....wie ik ben?
Eigenlijk zomaar iemand!
Zo iemand die graag schrijft, bezig is met allerlei en de dingen vaak heel anders ziet dan anderen.
Eigenlijk zomaar iemand die geniet van de kleine dingen des levens die een grootse grenzenloosheid van plezier kunnen geven.

Iemand die zichzelf graag blijft............
en soms volledig het spoor mist, maar dat lezen jullie nog wel.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten